Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
κερδίστε 1,20 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.3381 |
Βάρος : |
0.29 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
120 |
Barcode : |
9789606125188 |
|
ISBN : |
978-960-612-518-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2024 |
Περιγραφή
Το έργο αυτό ασχολείται με την κάθε είδους αξιολόγηση που είναι δυνατό να απαιτηθεί για τον κλάδο των εκπαιδευτικών. Η Αξιολόγηση είναι μια λέξη που "αβίαστα" βγαίνει από τα χείλη όλων των συμπολιτών μας και ανάλογα με τον τομέα στον οποίο αναφέρεται αποκτά και την κατάλληλη βαρύτητα.Όσον αφορά δε στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης η έννοια αυτή έχει ιδιαίτερη αξία, διότι - θεωρείται δεδομένο - ότι για όλα τα δεινά του εκπαιδευτικού συστήματος ευθύνονται μόνο οι υπηρετούντες σε αυτό. Δεν λαμβάνονται βέβαια υπόψη οι συνθήκες και οι προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες μπορεί η Αξιολόγηση αυτή να έχει επιτυχία στην ανάπτυξη της παιδαγωγικής, συναισθηματικής και πνευματικής εξέλιξης των παιδιών μας.
Οι προϋποθέσεις που απαιτούνται γι' αυτόν το σκοπό, καθώς και οι τρόποι με τους οποίους θα επιτευχθεί αυτό, παρουσιάζονται εκτενώς σε αυτό το έργο. Δίδεται ιδιαίτερη σημασία στο "κύρος" που πρέπει να "απολαμβάνει" ο κάθε εκπαιδευτικός στο χώρο που εργάζεται και προσφέρει τις γνώσεις του και παραδειγματίζει με τη συμπεριφορά του και τη διάθεσή του για προσφορά. Δίδεται επίσης σημασία στις συνθήκες και το περιβάλλον στο οποίο καλείται να προσφέρει τις υπηρεσίες του, με εμβριθή ανάλυση των επί μέρους τομέων και με σεβασμό στον εκπαιδευτικό.
Τέλος, είναι κατάθεση γνώσης, εμπειρίας - κατάρτισης με υπεύθυνη και ευαίσθητη προσέγγιση του θέματος, με διερευνητική ματιά και αντικειμενική αποτίμηση των δεδομένων της παιδείας σήμερα.